oyunun ismini yazın

Yükleniyor...

pc oyunları online oyunlar aksiyon macera korku starejii java flas oyunları

29 Mayıs 2009 Cuma

The Godfather - FULL





: The Godfather
: www.fulloyun.com
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 17 (200 MB)
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın.

İşlemci: Windows XP or 2000
İşletim sistemi: 1.4 Ghz or faster Intel Pentium 4 or AMD Athlon processor
RAM: 256 MB or more
DVD Drive: Requires a 2x or faster DVD Drive
Hard Drive: At least 5 GB of free space
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
Video: DirectX 9.0c compatible video card - must have 64MB or more memory and one of these T&L capable chipsets: ATI Radeon 8500 or greater; NVIDIA GeForce 3 or greater (GeForce4MX hariç); Intel Graphics Media Accelerator 900 or greater.



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.



Mario Puzo'nun ünlü kitabı The Godfather'ın beyazperdeye uyarlanması ile birlikte o zamanlar asla unutulmayacak filmlerin ötesinde bir fenomeni de birlikte getireceğini kim tahmin edebilirdi? The Godfather bir filmin ötesinde, bir efsane olmayı başarmış, ondan sonra türünde hiçbir yapım onun yerini alamamış, bununla birlikte bir o kadar insana ve ondan sonra yapılmış birçok filme ilham kaynağı olmuştu. Yönetmen Francis Ford Coppolo da böylelikle 40'lı ve 50'li yılların unutulmayacak İtalyan mafyası Corleone ailesinin efsanevi yaşam öyküsünü de başarılı bir şekilde beyazperdeye aktarmıştı. Oyuncularından kurgusuna, atmosferine, insanların üzerinde bıraktığı etkiye hatta harika müziklerine kadar her şeyiyle tam bir klas****r The Godfather serisi. Eğer bu yapımı izlemeden GTA, Mafia ve şimdi de The Godfather'ı oynamaya hazırlanıyorsanız bu üç oyundan da asla gereken zevki alamadığınızı da bilmelisiniz. Her şeyden öte hala The Godfather'ı izlemediyseniz yine çok şey kaybetmişiniz demektir. Oyununun çıkmasının ve benim oyunu inceleyecek olmamdan dolayı da sırf iki günümü tekrar seriyi izlemek için feda ettim ki bunu sonuna kadar hak ettiğini bir kez daha gördüm. Film hakkında sizlere uzun uzadıya övgüler yağdıracak değilim tabi ki. Zaten bunu sizler izleyerek ve sinema sitelerini takip ederek fazlasıyla anlayacaksınızdır. O yüzden efsanenin oyun dünyasına girişine tanıklık edelim.

Bundan önce bilgisayarlarımız başında hiç şüphesiz mafya duygusunu bizlere yaşatan bunun ötesinde gerçekten eğlendiren oyunlara da bakmadan geçmek olmaz. İlk olarak bizlerden hak ettiği ilgiyi fazlasıyla gören GTA serisi bile Godfather'dan çok şey taşıyor ama 40'lı ve 50'li yılların New York'unun havasını asla taşımıyor. GTA hep bizlere "Batı Yakası'nın Hikayesi"ni anlatmıştır. Bundan şikayetçi değiliz tabiki. O yüzden GTA'yı her yönüyle The Godfather'dan ayrı tutuyorum çünkü türden başka benzer hiçbir yanları yok. Öyle ki, etrafınızdaki FPS oyunlarına bakın FEAR'da neden Slowmotion var da Half Life 2'de yok diyen gerçek bir oyuncu gördünüz mü? Onun için her oyunun kendi sınırları içerisinde incelenmesi gerektiğini de unutmayın derim. En azından ben böyle düşünüyorum. Yine bir diğer oyunumuz ise devamını sabırsızlıkla beklemiş olmamıza rağmen bir daha çıkmayan klasik bir oyun Mafia'dır. Mafia, Godfather'a en yakın konsepte sahip oyun olma özelliğini de taşıyor. Mafia'daki en büyük eksik GTA'nın sahip olduğu özgürlükten yoksun olması diyebiliriz... Genelde hep yapmamız gereken görevlerin dışına çıkamamışızdır. Bu yüzden EA'in The Godfather'ı bu açığı tamamen kapatıyor onun için bu oyun bir GTA taklidi demek ya da Mafia'dan sonra ne gerek vardı demek oyuna ve efsaneye yapılmış büyük haksızlık olacaktır. Oyunu oynarken bunu da göz önüne almanızı tavsiye ederim.

The Godfather aslında her şeyini kaybetmiş ve New York'a gelerek yeni bir efsaneyi başlatacak olan Don Vito Corleone'nin yaşam öyküsüdür. Saygı duyunuz ve ekranların başınıza bunun bir mafya oyunu olduğunu bilerek geçiniz.

The Godfather'ın oyunu filmin senaryosuna sadık kalmış fakat senaryoya farklı bir bakış açısı getirmiş bir yapım. Aynen filmde olduğu gibi Don Vito Corleone'nin kontrolünü eline alıp oğlu Michael'ın işlerin başına nasıl geldiğini ve doğrudan onu yönettiğimiz bir oyun değil. Zaten böyle olsa hem sıradan hem de karışık bir hal alacaktı EA için. O yüzden EA de, Don Vito Corleone için çalışan bir elemanın öldürülmesi esnasında babasının katledildiğine tanıklık eden bir yetimi himayesi altına almasına ve olaylara onun bakış açısı ile bakmanızı sağlamış. Bu yönden direk filmi kopyalamamış da olmuş. Zaten eğer öyle olsaydı EA'i bu konuda şimdikinden daha çok eleştiriyor olurdum. Senaryo tamamen film ile aynı gidiyor. Siz sadece doğrudan karakterleri yönetmek yerine hep senaryonun içinde bir yerlerde oluyorsunuz. Tom ile Sonny tartışırken onların konuşmalarına tanıklık ediyor, Don Vito Corleone vurulduğunda onu hastaneye siz yetiştiriyorsunuz, Luca Brassi, Turk tarafından görüşmeye çağrıldığında onu siz mekana bırakıyorsunuz ve öldürülmesine tanıklık edip mekanda çıkan kargaşada yerinizi alıyorsunuz. Yani diyeceğim o ki filmin ilerleyişinde aslında siz ekranda gözükmeyen ama Corleone ailesinin işlerini yapan tetikçisi ve bir nevi aile dostunu temsil ediyorsunuz.



Oyuna girdikten sonra

ESC tusuna basin ve direkt klavyenizin tuslarina

cuneo - $5000
corleone - Yasam cizgisini tamamlar
stracci - Sahip oldugunuz silahlarin mermilerini doldurur
tattaglia - Kilitli tum Baba filmi cliplerini acar


Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır.. Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1 veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..








©Copyright FullOyun & Since 2003

█║▌│ █║▌ ║││█║█║

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pagerank

pc oyunları

↑ Grab this Headline Animator

General

www.badgamess.blogspot.com

whos.amung.us