oyunun ismini yazın

Yükleniyor...

pc oyunları online oyunlar aksiyon macera korku starejii java flas oyunları

26 Mayıs 2009 Salı

Halo Combat Evolved - FULL indir - DOWNLOAD





: FLT
: www.fulloyun.com
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 4 (200 MB)
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın.


Microsoft® Windows® 98SE/Me/XP/2000
PC with 733 MHz equivalent or higher processor
128 MB of system RAM
1.2 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive
32 MB T&L capable video card required
Sound card, speakers or headphones required for audio
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem or LAN for online play; broadband to run a server

Not:serial isterse= K9TGM-K337P-JW24T-B9V73-C3TVW



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x600.









Xbox sahipleri birkaç senedir nazire yaparlardı bizlere, gelmiş geçmiş en güzel FPS oyununa sahip olduklarını söyler, ağzımızı sulandırırlardı. Ve sonuç? Aradan geçen iki senenin ardından PC sahnesinde görüyoruz sonunda oyunumuzu, Halo: Evolved Combat.

Nedir Haloyu özel kılan yönleri? Ne olursa olsun, ilk defa tek araç ve birçok kullanıcı olduğunu gördük öncelikle. Bir adet cip sürücüsü, bir adet önü koruyan adam ve ortalığa ateş eden deli bir arkadaş daha. Kulağa gerçekten farklı geliyor olsa gerek. Peki, bundan sonrası? Maalesef boşluk sadece. Kimse üzerine alınmasın, Bungiede biraz okuyup akıllansın ama Halo sıradan bir FPS işte. Evet ileride araç kullanımı ile oyuna değişik bir hava katılmış ama biz PC sahipleri çok daha iyisini gömüştük, görüyoruz da. Bu konuları ufak ufak irdeleriz yeri gelince, şimdi bir konuya dokunalım. Yaratıklar var, gemiz var, saldırı var. Tek kahraman denilebilir, yükselmesi gereken bir kişi ve bu biziz. Elbisemiz süper bir alet falan filan. Uzak gelecekte insanlarla uzaylılar (Covenant ırkı) arasında bir savaş var. Uzaylılar her yeri yakıp yıkıyorlar ve hiç durmadan ilerliyorlar. Gezegenleri ve yaşamları emiyorlar, yok ediyorlar ve üzerimize doğru ilerlemekteler. Geminize saldırılıyor ve buyurun diyorlar aksiyona doğru. Konu inanılmaz alışılmış ve yapay. Ama işin kötü tarafı 2 senelik bir oyun olduğunu göz önüne alırsak, aslında konu hakkında fazlaca yorum yapmak hata olur. Oyun firmaları bir konsoldan diğerine geçerken arayı bu kadar açık tutmamaları gerektiğini öğrenirlerse çok iyi olacak. Konu eski olunca biraz garipsiyoruz açıkçası.

Peki ya grafikler? Şöyle ki Xbox için devrim de olabilir, ekol de olabilir, ihtişamın tek kalesi de olabilir. Burası PC maalesef, iki senelik oyunların grafikleri komik kaçıyor bizde. Gerçi genelleme yapmayayım, elimizde inanılmaz örnekler var grafik konusunda. Ama kabul edelim artık, Halo eskimiş bir materyal. Kaplamalar güzel, ara videolar da fena değil ama olmamış, olmuyor maalesef zorlamakla. Yaşlı haliyle sürdüler önümüze güzelim oyunu, beğenmeyiz tabi ki. Hem GeForce 4 MX 440 ile, hem de Radeon 9800 PRO ile oynadım ve diyorum ki gereksiz ekran kartı masrafına hiç ihtiyaç yok. Önden neyse, profilden de o bu oyun. Velhasıl kelam, biraz da sistem ihtiyaçlarını inceleyelim.

Şimdi işin garip tarafı bu oyun için sistem canavarı dediler, biz de denilenlere inandık. Ancak ne hikmetse oyun benim oynadığım bütün sistemlerde süt dökmüş kedi gibiydi. Detaylar açıldı, çözünürlük yükseltildi ama gene de öyle zorladıkları gibi kare kare falan oynanmadı. Fakat ortalıkta oyun hakkında yapılan konuşmalarda hep bir makine kasılması söz konusu. Belki diğer bileşenlerle ilgili olabilir ama gene de bu derece fark etmesi imkansız. Benim makinem bir uzay mekiği değil yani (AMD Athlon 1.7Ghz, 512 DDR bellek, GeForce 4 MX 440 gibi bugün için sıradan bir toplama). Buradan anlaşılabileceği üzere, oyun grafik kartından ziyade hesaplama ve hafıza üzerine kurulu olabilir. Yani işlemci ve RAM miktarınız ne kadar yüksek olursa, o kadar rahatlayacaksınız. Tabi bu kesin bir şey değil, sadece benim naçizane fikirlerimden bir buket örnek.

Oyunu oynarken karşımıza kimler gelecek?

Öncelikle zıplayan uzaylılar. Komik geldiğini biliyorum ama en kolay örnek olarak banka reklamında gördüğümüz vadaa diye çığıran yaratıklar gibi ortalıkta zıplayan korkunç yaratıklar var etrafta. Yahu kardeşim bir yaratık neden yaylanmış gibi zıplasın ve önüme düşsün? Hani mantık, hani akıl? Üstelik bu yaratıkların uç uç böceğinden hiçbir farkları yok. Keşke M.D.K yaratıcılığını tekrar konuşturmuş olsaydın Bungie kardeş. Bunun dışında bir de onların ağabeyleri olan devler var. İşte onlar akıllı. Bir kere grafikleri, çizimleri hiç fena değil. Bir uzaylıdan çok ekolojik hata yaratıklarına benziyor ama yeterince iyi. Onları sevdim. İleriki bölümlerde kolları silahlı ve zırhlı yaratıklar da var, onlar da bizim elemanların biraz deforme olmuşu gibi geldi ama onlarda güzel. Akıllı olduktan sonra, hemen her tür yaratık insanı oyuna bağlayabilir zaten. Hemen hemen en güzel örnekler bunlar.


YOK

Aynı serilerdeki Netload, Rapidshare ve FileFactory bağlantıları aynıdır.. Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.. Örnek : Part1'i rapidshare Seri 1 bağlantısından indirdiyseniz, part2'yi Netload seri 1 veya Filefactory Seri 1 bağlantılarından indirebilirsiniz..







TAKLİTLERİMİZDEN SAKININ!!

OYUN SORUNLARI İÇİN YÖNETİCİLERE ÖZEL MESAJ ATMAYIN!
DIRECTX KASIM SÜRÜMÜNÜ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ..!
Oyunlarda Yaşanılan Sorunlar ve Cevapları için TIKLA...
Partlarda CRC (Cilt Bozuk) hatası alıyorsanız tıklayın!
Share-Online.biz 'den Nasıl Dosya indirilir?
FileFactory.com 'dan Nasıl Dosya indirilir?
Rapidshare.com 'dan Nasıl Dosya indirilir?
Netload.in 'den Nasıl Dosya indirilir?
©Copyright FullOyun & Since 2003
█║▌│ █║▌ ║││█║█║

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pagerank

pc oyunları

↑ Grab this Headline Animator

General

www.badgamess.blogspot.com

whos.amung.us